קידום מוצרים או שירותים בצורה ממוקדת זו מלאכת מחשבת ממש. מדוע דפי נחיתה הם כלי שיווקי יעיל ואילו יתרונות מקנה דף נחיתה לאתר שלך?

לפני שפונים לעיצוב דף נחיתה אי אפשר שלא לשאול את השאלה הבלתי נמנעת: מדוע עלי לעשות זאת? הרי בבעלותי אתר המשמש כשגריר של העסק במרחב הדיגיטלי. בין אם אתם רוצים להגביר את התנועה לאתר ולחשוף גולשים לקיומו ובין אם לקדם מוצר או שירות שהלקוחות מחפשים באופן ייעודי, דף נחיתה חכם יעשה עבורכם את העבודה ועל הצד הטוב ביותר.

לדפי נחיתה יש ייעוד אחד – הם מניעים לביצוע פעולה ספציפית.

בניגוד לאתר אשר לרוב מציע מכלול של שירותים או מוצרים ודורש מהגולש לנווט את דרכו בין דפי האתר בדרכו אל היעד, דף נחיתה משמש כקיצור דרך. הגולש נוחת בדף אינטרנטי אשר נותן לו את המענה המדויק והמהיר ביותר בהתאם למוצר או השירות שחיפש וכך הסיכוי שיבצע את הפעולה המכוונת (רכישה, השארת פרטים, הרשמה לשירות וכולי) גדול יותר. בתמצות – דף נחיתה הוא המקור הטוב והיעיל ביותר לקליטת לידים חמים לעסק שלך.

לדף נחיתה יתרונות רבים, בתנאי שהוא מעוצב ומנוסח נכון

דף נחיתה יכול להגדיל את אחוזי ההמרה ולהפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות קיימים. עם זאת, זה המקום לציין כי לא כל דף נחיתה יהיה אפקטיבי רק מעצם קיומו. בניית דפי נחיתה חכמים זו עבודה למומחים אשר יודעים את מלאכתם ומבצעים אותה טוב.

ב – LandWiz אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה שמושכים לקוחות אל העסק שלך.
ברצונך למנף את האתר ולהגדיל את ההכנסות? כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולהתחיל לראות תוצאות!
הטבה מיוחדת למזמינים דף נחיתה או דף מכירה – דומיין ייעודי ואחסון לחצי שנה במתנה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר

יעל, בוגרת לימודי אמנות ותקשורת באוניברסיטת חיפה ולימודי עיצוב מדיה בבית הספר להנדסאים בטכניון – בהצטיינות. ביולי 2019 זכיתי במקום הראשון בתחרות עיצוב האתרים של ELEMENTOR עם ה"ברבור השחור" – דף נחיתה העוסק בעצירת זיהום הפלסטיק בעולם. כבר עשור אני בונה דפי נחיתה ואתרים על מערכת וורדפרס. הבעלים של Landwiz סטודיו לעיצוב ותכנות עם התמחות בהקמת דפי נחיתה, אתרים ועיצוב גרפי, אשר נותן שירות לעשרות לקוחות. יש לי ניסיון רב בהוראה, לימדתי עיצוב גרפי ובניית אתרים במכללה למנהל ובמכללת מגן, ואני מעבירה סדנאות והדרכות לבניית אתרים במסגרות לימודיות נוספות למגוון קהלים. אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר לשיחת אפיין של העסק שלך באונליין. מחכה לשמוע ממך, יעל
להתחיל בצ׳אט
💬 אפשר לעזור?
היי
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן