למרות שאין עסק אחד הדומה למשנהו לרוב העסקים מטרה זהה והיא להגדיל את המכירות ועמן את הרווחים. כיצד דף נחיתה יעזור לך להגשים את המטרות הנ"ל ומה הופך אותו לכלי שיווקי חיוני ויעיל?

הנתונים מדברים בעד עצמם: בהשוואה לאפיקי שיווק ישיר אחרים, דף נחיתה הוא מן היעילים ביותר. ומדוע?

דף נחיתה – הדרך המהירה ביותר להגיע אל ליבו של כל לקוח

בעידן הנוכחי בו אנשים מקבלים אינסוף מסרים בכל הפלטפורמות האפשריות, דף נחיתה המעוצב נכון הן מבחינה וויזואלית והן מבחינת התוכן, יעזור לך למקד את הלקוח ולו רק לכמה דקות בודדות, הזמן הנדרש עבורו כדי לבצע החלטה. עבור העסק מדובר בהזדמנות להגדיל את המכירות ואת מאגר הלקוחות ולעזור לכמה שיותר אנשים להתוודע למוצריו או שירותיו.

בניתי דף נחיתה ואינו רואה תוצאות, מדוע?

ישנו הבדל בין כל דף נחיתה לבין דף נחיתה שנבנה נכון. למרות שישנן תוכנות מקצועיות אשר הופכות את התהליך של בניית דפי נחיתה לפשוט ונוח, מומלץ לעשות זאת עם חברה מקצועית. חברה ולה כל הכלים וכן הידע והניסיון הנדרשים לבניית דפי נחיתה חכמים תעזור לכם למשוך לקוחות חדשים אל העסק ולהגדיל את המכירות משמעותית.

ב – LandWiz נבנה עבורך דף נחיתה שיעבוד בשבילך ולא להיפך. לפרטים נוספים אנו זמינים עבורך.
כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר, ליהנות מהטבה מיוחדת. נשמח לתת לך את כל הפתרונות לעסק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר

יעל, בוגרת לימודי אמנות ותקשורת באוניברסיטת חיפה ולימודי עיצוב מדיה בבית הספר להנדסאים בטכניון – בהצטיינות. ביולי 2019 זכיתי במקום הראשון בתחרות עיצוב האתרים של ELEMENTOR עם ה"ברבור השחור" – דף נחיתה העוסק בעצירת זיהום הפלסטיק בעולם. כבר עשור אני בונה דפי נחיתה ואתרים על מערכת וורדפרס. הבעלים של Landwiz סטודיו לעיצוב ותכנות עם התמחות בהקמת דפי נחיתה, אתרים ועיצוב גרפי, אשר נותן שירות לעשרות לקוחות. יש לי ניסיון רב בהוראה, לימדתי עיצוב גרפי ובניית אתרים במכללה למנהל ובמכללת מגן, ואני מעבירה סדנאות והדרכות לבניית אתרים במסגרות לימודיות נוספות למגוון קהלים. אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר לשיחת אפיין של העסק שלך באונליין. מחכה לשמוע ממך, יעל
להתחיל בצ׳אט
💬 אפשר לעזור?
היי
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן