דפי נחיתה הפכו בשנים האחרונות לאחד הכלים השיווקיים והעוצמתיים ביותר לעסק הפועל בעולם הדיגיטלי, וזאת בהנחה שהם בנויים נכון. מהו עיצוב חכם של דפי נחיתה ועל מה יש לשים דגש כאשר בוחרים באיש מקצוע המתמחה בתחום? כל הפרטים לפניכם.

מבין כל אפיקי השיווק והפרסום שקיימים, דף נחיתה אשר מעוצב בצורה חכמה יכול להגדיל את היקף הרווחים של העסק ולהפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות קיימים. דף נחיתה אשר שם דגש על כל הפרטים ולו הקטנים ביותר, הוא זה שיכול לעשות את ההבדל בין קמפיין שיווקי מוצלח לבין קמפיין אשר לא מניב את אותן התוצאות להן מצפים.

הכל מסתכם בדבר אחד ואחד בלבד – ההנעה לפעולה

הסוד העומד מאחורי עיצוב דפי נחיתה אינו רק להניע לפעולה אלא להניעה לפעולה הרצויה. על הגולשים לבצע את הפעולה אליה מכוון דף הנחיתה באופן ספציפי. יתרה מכך: עיצוב חכם יכול להגדיל את אחוזי ההמרה של האתר משמעותית בכך שמציע לגולשים בדיוק את מה שהם מחפשים ועוזר להעביר את המסר בצורה מדויקת, קולעת ותמציתית.

הכתובת לדפי נחיתה חכמים

ב – LandWiz אנו מתמחים בהקמת דפי נחיתה חכמים, כאלו שימשכו לקוחות אל העסק שלך ויעזרו לך לפלס את הדרך הקצרה ביותר לקהל היעד.
דפי הנחיתה שלנו בנויים על וורדפרס, הם ידידותיים במיוחד לשיווק בגוגל ובפייסבוק והם יסייעו לך להגדיל את היקף ההכנסות שלך.
בנוסף אנו מעמידים לרשותך גם שירותי בניית דף מכירה עם הטבה מיוחדת – דומיין ייעודי ואחסון לחצי שנה במתנה.
לפרטים נוספים אודות עיצוב דף נחיתה בצורה חכמה או שאר השירותים שאנו מספקים צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם להגיע אל מלא לקוחות חדשים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר

יעל, בוגרת לימודי אמנות ותקשורת באוניברסיטת חיפה ולימודי עיצוב מדיה בבית הספר להנדסאים בטכניון – בהצטיינות. ביולי 2019 זכיתי במקום הראשון בתחרות עיצוב האתרים של ELEMENTOR עם ה"ברבור השחור" – דף נחיתה העוסק בעצירת זיהום הפלסטיק בעולם. כבר עשור אני בונה דפי נחיתה ואתרים על מערכת וורדפרס. הבעלים של Landwiz סטודיו לעיצוב ותכנות עם התמחות בהקמת דפי נחיתה, אתרים ועיצוב גרפי, אשר נותן שירות לעשרות לקוחות. יש לי ניסיון רב בהוראה, לימדתי עיצוב גרפי ובניית אתרים במכללה למנהל ובמכללת מגן, ואני מעבירה סדנאות והדרכות לבניית אתרים במסגרות לימודיות נוספות למגוון קהלים. אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר לשיחת אפיין של העסק שלך באונליין. מחכה לשמוע ממך, יעל
להתחיל בצ׳אט
💬 אפשר לעזור?
היי
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן